математика

математика

середу, 11 грудня 2013 р.

Модуль 7. Рефлексія

Основним завданням цього модуля було створення прикладу учнівських робіт, які допоможуть учням зорієнтуватись в ході виконання дослідження. Зробила, поглянула, переробила. З п'ятого разу вийшло те, чого справді хотіла. Потім подумала, що спочатку непогано було б намалювати макет на папері, а потім втілювати в життя свої ідеї. Намалювала, спланувала і вже учнівська вікі-стаття отрималась з першої спроби. Це вперше я проробила таку роботу, важко, довго але цікаво. Також створила презентацію, блог та бюлетень. Думаю, як же мої учні з цим впораються? А в кінці думаю, я ж сама це все робила, а учні в групах будуть. А гуртом легше й батька бить. 
Обговорили з колегами питання "Як допомогти учневі подолати труднощі, пов'язані з переходом на проектне навчання". 
1. Потрібно ставити перед дитиною чіткі, зрозумілі завдання.
2. Потрібно орієнтувати учня на отримання певного результату, який можна виміряти, перевірити.
3. Потрібно допомогти правильно розподілити час, та коригувати діяльність учнів протягом проекту.
4. Навчити учня не тягти ковдру на себе, а працювати в команді, першочергово виконувати те завдання, яке перед ним поставлене, а не хапатись за все одразу.
5. Постійно займатись самооцінюванням.

Важко, дуже важко. Але на початку проекту було гірше. А тепер, коли залишилось зовсім небагато, відкривається друге дихання. Та й тренер дуже допомагає. 

Немає коментарів:

Дописати коментар