математика

математика

суботу, 21 грудня 2013 р.

Модуль 10. Рефлексія

Передостанній модуль. Він був і складним і цікавим водночас. 

Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме ненав’язливо допомагати групі чи окремій людині в пошуку способів виявлення і розв’язування проблем, налагодженні комунікативної взаємодії між суб’єктами діяльності.
Я зрозуміла, як керувати навчальним процесом у класі, де навчання здійснюється за методом проектів, як використовувати комп’ютерні технології для підвищення власної ефективності та для підтримки навчання учнів. Оскільки при навчанні за методом проектів учитель витрачає менше часу на «викладання» навчального змісту учням, процес навчання має бути добре організованим для того, щоб весь час бути впевненим у тому, що учні розуміють і усвідомлюють свої навчальні потреби та засвоюють зміст, передбачений навчальною програмою.
Уміння розумно поставити запитання – це основа якісного навчання. Добре продумані запитання провокують змістовні зв’язки з тим, що учні приносять до класної кімнати з попереднього навчання та зі свого життєвого досвіду.

У цьому модулі були виконані такі роботи:

  1. Визначила наявність усіх складових свого Портфоліо; 
  2. Закінчила план вивчення теми; 
  3. Обговорила з колегами, чому ми навчилися протягом проекту;
  4. Завантажили необхідні документи на google-диск.
Найбільше зацікавлення у мене викликала тема "Фасилітація та комп'ютерні технології".  Роль фасилітатора для вчителя більше ефективна для результатів роботи учнів.

Немає коментарів:

Дописати коментар