математика

математика

суботу, 7 грудня 2013 р.

Модуль 5. Рефлексія

Обговорили з колегами як правильно задавати Основні запитання, щоб наштовхувати учнів на несвідомий вибір теми, яка б відповідала вимогам освітніх стандартів і програм. Оформили це на вікі-сторінці у вигляді вікі-статті. Ще доволі страшно працювати у вікі-середовищі, виникає острах зіпсувати чиюсь кропітку працю.
Виконуючи завдання модуля, я черговий раз переконалась, що Інтернет безмежний. Використовувати його ресурси в процесі навчання необхідно і це значно спрощує підготовку вчителя. Я для себе відкрила чимало нових сайтів, які допоможуть мені створювати дидактичний матеріал.
Також я для себе відкрила новий вид оцінювання учнів - онлайнові тести. Ще б комп'ютерів би моїм учнів, кожному. Мріяти не шкідливо.
Переглянула і прокоментувала презентації своїх колег. Переконалась в тому, що мої колеги універсальні, можуть все і завжди, тільки бідкаються забагато.

Немає коментарів:

Дописати коментар